loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 898 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سوال :سلام خیلی از سایت شما خوشم اومد من یک زن ۵۴ ساله هستم و میخواهم کمی البته فقط ۵ کیلو لاغر شوم وزنم ۶۰ کیلو است لطف کرده و یک رژیم خوب برای من ارسال نماید ضمن اینکه من خانه دار هستم.

پاسخ :سلام.شام شب حذف و به جای آن میوه ها و سبزیجات جایگزین شود و همین طور ورزش های هوازی داشته باشید.
نکته های مهمی  که رژیم شما رو در بر می گیره این هست که:
۱.  شما روزانه اگر می توانید سعی کنید تا ۸ لیوان آب میل کنید .
۲. سالاد و غذا ها را با آرامش  ۲۰تا ۲۵ بار می جوید و بعد قورت میدید .
آهسته غذا خوردن را جدی بگیرید ! سرعت بالای خوردن غذا باعث می‌شود مرکز سیری فعال نشده که نتیجه آن پرخوری و افزایش مصرف کالری است.
۳. وزن کردن فقط هر دو هفته یکبار !
۴٫ تا نیم ساعت بعد از غذا خوابیدن ممنوع !

سوال : سلام-من ۱۶۳ قد و ۷۰ کیلو وزن دارم-اندازه سینه ها و باسنم خوبه ولی چاقی شکم  نه می خواهم فقط شکمم کوچک شود چه کار باید بکنم
پاسخ : سلام – فقط باید ورزشهای موضعی انجام دهید مثل دراز نشست – پیاده روی هم خیلی موثر است.

سوال : با عرض سلام وادب.لطفا یک پودر پر کالری که واقعا تاثیر گذاراست بجز{ginup}برایم معرفی کنید ؟با تشکر
پاسخ : سلام- ماموت.

سوال : با عرض سلام وادب.چه ویتامینی رو بجز retinAبرای سلامتی ومقاومت پوست مفید ولازم میدونید؟با تشکر
پاسخ : سلام – روی(زینک) و ویتامین C نیز بسیار موثرند .

سوال : با سلام و درود فراوان خانمی ۴۵ ساله هستم از زورزشرنج می برم.تقریبا همیشه نفخ دارم و احساس کشیدگی در روده هایم دارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر فراوان
پاسخ : سلام – مصرف مواد غذایی که در روده تولید گاز می کنند یا تحریک کننده هستند. را محدود کنید ازجمله: حبوبات، تخم مرغ ، خیار ، پیاز، سیر، شیر، قهوه ، کلم ، کرفس ، بروکلی ، پوست سیب،ذرت ، نوشابه های گازدار، خربزه ، هندوانه ، مغزیجات،سبوس، ، تربچه، ریواس ، مخمرها و غذاهای پرادویه

سوال : با سلام دختری ۲۳ ساله هستم با وزن ۶۰ کیلو که میخوام ۵۲ کیلو بشم و ثابت نگهش دارم قبلا هم ۲۲ کیلو کم کردم اما الان دیگه بدنم به هیچ رزیمی جواب نمیده به نظرتون چه کار میتونم بکنم با تشکر
پاسخ : سلام- بدلیل رژِیم گرفتن های متعدد بدن به کاهش وزن مقاوم میشود یعنی سوخت و ساز پایین می آید.تنها راه جبران آن ورزش است.روزانه حداقل ۴۵ دقیقه ورزش کنید.

سوال : با سلام وتشکر از پاسخ هایی که به سوالات می دهید آیا غذاهای حاوی استروزن مانند رازیانه،ماءالشعیرو سویا باعث کاهش چربی در ناحیه شکم خانم ها می شود (من ۳۴سال دارم و هنوز یائسه نشدم ولی شکمم بیشتر از همه جای بدنم چربی دارد البته بغیر از چاقی شکمی مشکل موهای زاید هم دارم که فکر می کنم بخاطر غالب بودن هورمون مردانه در بدنم است با تشکر
پاسخ : سلام-برای کاهش چربی شکمی فقط ورزش کنید.خوردن اینجور مواد غذایی باعث کاهش چاقی شکمی نمیشود.

سوال : سلام وقت بخیر دختر ۲۸ ساله هستم . به علت کم خونی به توصیه دوستم قرص آیرونرم را به صورت هر شب یک عدد مصرف می کنم . ۱۰ روز بعد از شروع احساس خیلی بهتری دارم و حالت خستگی مزمن و ضعف بدنی ام از بین رفته است . سوالم این است که آیا باید همچنان ادامه بدهم ؟ و آیا مصرف مداوم ویتامین ها و مکمل ها بدن را در جذب طبیعی دچار تنبلی و اختلال نمی کند ؟ سپاسگزارم
پاسخ : با سلام برای درمان کم خونی تا بر طرف شدن کامل آن و پر شدن ذخایر آهن بدن باید قرص آهن مصرف شود که البته مصرف اسید فولیک همراه آن نیز مفید است و استفاده ماهانه از ب ۱۲ و بعد از برطرف شدن کم خونی مصرف حداقل ۲ ماه قرص اهن می توانید در دوران ماهانه فقط مصرف نمایید

سوال : سلام بعد از خوردن غذای زیاد سرم به شدت درد می گیرد و باید بخوابم مخصوصا بعد از صبحانه دلیل چیست -مرد-۲۳ساله-وزن۹۰-قد۱۷۵
پاسخ : با سلام بهترین راه حل کم غذا خوردن است و اگر فقط صبح می باشد احنمالا کم خوابی دارید .

من متولد ۱۳۶۳ قد ۱۸۷ وزنم ۵۸ می خوام کمک کنید تا وزنم متعادل بشه بعضی ها قرص اومگا ۳ پیشنهاد دادن و مولتی دیلی پیشنهاد شما چی
پاسخ : سلام- امگا ۳ نقشی در افزایش وزن ندارد و مولتی دیلی فقط میتواند اشتها را تا حدودی بهبود دهد.فقط رژیم پرکالری موثر است.

سوال : باسلام من۳۷سال سن و۸۸کیلو وزن و۱۶۷cmقدواستخوان بندی متوسط دارم درتغذیه رعایت چربی قند وپرخوری میکنم روزانه ۱ساعت ورزش صبحگاهی میکنم ولی متا سفانه وزن کم نمیکنم وچاقی سیبی دارم آیا نیازبه رژیم غذایی دارم یا نه؟ با تشکر
پاسخ : شما نزدیک به ۲۰ کیلو اضافه وزن دارید با BMI=31 و با وجود این که ورزش میکنید،باید رژیم کاهش وزن بگیرید.به این خاطر حتما به یک کارشناس تغذیه مراجعه کنید.

سوال : من از خیلی از افراد شینده ام چای با لیمو تازه خوب نیست ولی چرا نمی دانم؟! با تشکر
پاسخ : سلام.مطالعات اخیر نشان داده که مصرف چای و لیمو تازه اثر حفاظتی در برابر سرطان پوست دارد.

سوال : با سلام .  علت ترش کردن معده چیست ؟ برای درمان آن چه باید کرد؟
پاسخ : این حالت در اثر بازگشت اسید معده به مری به دلیل خوب بسته نشدن دریچه بین مری و معده ایجاد میشود.برای رفع آن میتوان اقدامات زیر را انجام داد: دراز نکشیدن تا ۲ ساعت بعد از غذا/ استفاده از وعده های متعدد غذایی در حجم کم/ اجتناب از وعده های غذایی سنگین و چرب/ اجتناب از خوردن غذاهای اسیدی مثل آب مرکبات،آلو و گوجه/ اجتناب از خوردن غذاهای محرک مثل ادویه جات تند،سیر و پیاز/ پرهیز از نعناع، کافئین و الکل / نپوشیدن لباس‌های تنگ / عدم مصرف سیگار/

با تشکر فراوان از خانم دکتر گیتی بهدادی پور کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 37,527
  • بازدید کلی : 379,009
  • کدهای اختصاصی