loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 5159 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

سوال : با عرض سلام خدمت خانم دکتر دختری ۱۹ساله هستم که از چند سال پیش در قسمت های کمر و سینه به شدت جوش داشتم که چند ماه پیش با مراجعه به پزشک مصرف کپسول رواکوتان ۲۰میلی گرم رو شروع کردم و الان ۸ماهه که روزی ۱عدد کپسول مصرف میکنم میخواستم بدونم که دوره ی درمان با این دارو حداکثر چقدره؟و چند وقت بعد از قطع مصرف میتوتم لیزر فرکشنال روی پوست صورتم انجام بدم؟با سپاس

پاسخ : حدود ۶ تا ۹ ماه و ۳ ماه پس از قطع دارو میتوان لیزر کرد .  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۸:۰۷ ]

 

———————————————————–

سوال : سلام خانم دکتر من یه پسر ۲۱ ساله ام قبلا از صابون و شامپو داروگر تخم مرغی برای موهام استفاده میکردم موهام ریزش خیلی کم داشت ولی نازک و بد حالت شده بود اما الان از اورال برای موهای خشک و آسیب دیده استفاده میکنم چند تا به ریزشش اضافه شده مثلا ۱۵ تا در روز اما حالت و ضخامتش بهتر شده میخواستم بدونم این شامپو برای موهای من خوبه ؟ شما چه توصییه ای دارید؟ مرسی

پاسخ : شامپو ۱*۳ سریتا اقایا  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۹:۱۴:۰۰ ]

———————————————————–

سوال : با سلام من دختر ۱۵ ساله هستم از اهواز. که درچار بیماری پی سی هستم چندین لکه روی صورتم و کمر و پاها و … بدنم ایجاد شده است چندین دکتر در اهواز رفتم اما فایده ای نداشت و گفتند به مرور زمان زمان خوب میشود ولی نشد! اقای دکتر برای درمان قطعی بیماری پی سی چکار کنم؟

پاسخ : فتو تراپی یا نور درمانی با امواج ماورا بنفش  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۳:۳۱ ]

———————————————————–

سوال : با سلام.دکتر من روی گونه هام بیشتر مواقع قرمزه ودر گرما وسرما این حالت تشدید میشه وحالت برافروختگی داره آیا ماده ایی هست که این حالت کم بشه و یا ازبین بره؟ممنون

پاسخ : کرم مرطوب کننده Avene cold cream  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۱:۳۴ ]

———————————————————–

سوال : برای پوست خیلی چرب بامنافذ باز که “کم آب و کدر” شده لطفا یک روشن کننده و آبرسان قوی معرفی فرمایید. باسپاس فراوان

پاسخ : کرم دپی وایت depiwhite  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۳۰:۰۳ ]

———————————————————–

سوال : با سلام.من ۶ ماه در انتهای کمرم یعنی بالای باسنم چند تا جوش زده که از این جوشها کمی خون میاد به دکتری مراجعه کردم گفتن آکنه هست و محلول آکنه درم qv را دادن ولی خوب نشده.لطفا منا راهنمایی کنید.با تشکر.

پاسخ : کپسول تتراسیکلین ۲۵۰ روزانه ۲ عدد  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۲۸:۲۲ ]

———————————————————–

سوال : سلام خانوم دکتر،پسری ۲۶ ساله هستم،گوشه لبانم زخم میشوند،آب دهان کنار لبم جمع نمیشود،چه پماد یا دارویی مصرف کنم. باتشکر فراوان

پاسخ : کرم تریامسینولون ان _ان  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۲۴:۰۱ ]

———————————————————–

سوال : سلام لطفا آموزشی در زمینه ماساژ صورت با Emu oil قرار دهید. تشکر

پاسخ : تشریف بیاورید کلینیک صدف و با خانم نوابی مشاوره ای انجام دهید .  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۶:۵۱ ]

———————————————————–

سوال : با سلام و تشکراز شما،دکتر من یه دختر ۲۴ ساله هستم که صورتم کک مکای زیادی داره به دکتر مراجعه کردم برام ژل neostrataوکرم ضد آفتاب لامینین تجویز کردن وگفتن اگه بعد از یکماه کک مک ها رفع نشد باید لیزر کنی،الان بیشتر از یکماه گذشته وصورتم فرق چندانی نکرده،دکتر به غیر از لیزر درمان موثر دیگری وجود دارد؟

پاسخ : در کنار لیزر استفاده از داروهای روشن کننده و لایه بردار  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۷:۱۴:۲۲ ]

———————————————————–

سوال : dr salam : khemtetan residam dar khsoe oftadegi sorat va chorok noskhe marhamt farmodin az serum biophycee galenic estefade konam . khastam bedonam galenic behtare ya marke esthederm (lift system mamnon misham vasam tafovoteshan ra tozih bedin . mamnoanm saeed

پاسخ : با توجه به مورد شما داروی تجویز شده بهتر است  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۶:۳۳:۵۰ ]

———————————————————–

سوال : با سلام وعرض ادب میخواستم بدونم برای لکه های قهوه ای وگودیهای سطحی ناشی از جوش به جز لیزر درمانی هست؟دو هفته هست که از ترمیم کننده درمدن استفاده میکنم آیا فایده داره؟با تشکر

پاسخ : میکرودرم و کرایو تا حدی کمک می کند . اما لیزر بهترین روش می باشد .  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۶:۲۱:۳۱ ]

———————————————————–

سوال : با سلام و وقت بخیر من یکی از بیماران شما هستم که تحت درمان لک صورت می باشم که الان دقیقا دو ماه است که بنا به تجویز شما کرایوتراپی یا سرما درمانی انجام دادم ودو نوع پماد ساختنی یک یعصر یک ساعت و دیگری ویتامین سی ساختنی ۱ ساعت استفاده م یکنم و در تاریخ ۳۱/۴/۹۱ نوبت ویزیت بعدی من است ولی لکه ها از بین نرفته توی سایتتون نوشته بودین خداحافظی با ملاسما ممکنه واقعا لکه ها از بین به و ایا من می تونم زودتر از موعد مزاحم شما بشم یا روی همان تاریخ بیام ممنون از زحمات بی دریغ شما

پاسخ : همان زمان عالی است تشریف بیاورید .  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۶:۱۴:۳۸ ]

———————————————————–

سوال : با عرض سلام و خسته نباشید. خانم دکتر من زیر چشمام کمی کود و کبوده، لطفا بهم دارویی را برای رفعش معرفی کنین (پسر ۲۳ ساله). با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما

پاسخ : کرم دور چشم بیو الیتا یا یانسن هر کدام که گیر بیایند  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۹:۵۹:۱۰ ]

———————————————————–

سوال : با سلام شما برای روشن شدن پوست سبزه صورتم روشهای لیزر و کرایو تراپی را در کلینیک صدف پیشنهاد دادید من میخاهم برای درمان اقدام کنم لطفا قیمت تقریبی هر کدام را بگید مرسی.

پاسخ : کرایو ای پالس لیزر را با تخفیف ویژه برایتون ۶۰۰۰۰ تومان می شود.روزهای زوج عصرها باید بیایید و بگویید حتما که برای امور لیزر و کرایو نوبت اینترنتی دارم تا منشی ها همکاری نمایند.  [ ۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۹:۵۸:۰۹ ]

———————————————————–

سوال : سلام و خسته نباشید خدمت شما مقالتونو در مورد موبرهای دائمی خوندم من خودم میخاستم از این کرمهای موبر بگیرم و استفاده کنم راستشو بخاین از اونجا که این کرمها حداقلش دارای چربی هستند و بعد از کندن مو سفارش شده که زده بشه میخاستم بپرسم که یعنی هیچ تاثیری نداره؟ من خودم بعد از کندن موهای پام از روغن استفاده میکنم که موهاشو خیلی نازک کرده با توجه به این نمیشه اون کرمها رو بی خاصیت دونست؟

پاسخ : من گفتم گول تبلیغات را نخورید نگفتم که به عنو ا ن نرم کننده یا حداقل افتر شیو نمیشه از اینها استفاده محدود نمود؟./…..  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۸:۰۷ ]

———————————————————–

سوال : سلام خانوم دکتر کرم حاوی هیدروکینون با فاقد هیدروکینون چه فرقی میکنه؟راسته که هیدروکینون باعث پیدایش لک در طولانی مدت میشه؟

پاسخ : هیدروکینون برای بعضی ها مضر و حساسیت زا است.بهتر است مصرفش محدود گردد  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۵:۵۶ ]

———————————————————–

سوال : سلام خسته نباشید پسری ۲۰ ساله هستم که موهای ریشم تو صورت به صورت نامرتب در میاد،این در صورتی هست که هم موی بدنم هم دستم و پام زیاد و فر هست،مشکل ارثی هم ندارم هم برادرم و هم پدرم بسیار پرمو هستند،یه مدت از ماینوکسیدیل استفاده کردم تاثیر کمی داشت…یکی از دوستان از قذص متیل تستسترون استفاده میکرد..ولی شنیدم خیلی عوارض داره،میخواستم ببینم به نظر شما باید چی کار کنم؟

پاسخ : کرم تستوسترون پروپیونات شاید بهتر ه که موضعی مصرف شود.  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۴:۵۷ ]

———————————————————–

سوال : سلام.خانمم ممنون از جواباتون. رفتارتون ادمو امیدوار میکنه. من صورتم منافذ باز داره براش چیکار کنم و دیگه اینکه بین ران ها و الت تناسلی من خیلی تیرس احیرا از زل نئوستراتا استفاده کردم خیلی تاثیر نداشت از ثمینم دوشب استفاده کردم دیدم قرمز و حالت سوختگی گرفت الان بدتر از قبله چیکار کنم. لطفا جوابه منو یدید و سوال اخر من تازه ۳۰ سالم شده اگه روزی یه قرص ایمیدین بخورم تاثیر میگداره یا حتما باید دوتا بخورم.بوس بوس

پاسخ : لوسیون بدن DEPIWHITE ECLAIRSSICANT را مرتبا به تناسلی بیرونی و بخشهای غیر مخاطی ان بمالید و ما ساژ دهید . ایمدین را هم ادامه دهید.  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ ۰۰:۴۳:۲۸ ]

———————————————————–

سوال : سلام من پسری ۱۷ ساله ام. روی صورتم چند جوش زده بود و من هم برای درمان آن ها یک ضد آکنه گیاهی سینره خریدم… در یک روز ۷-۸ باری روی جوش هام زدم و شب هم خمیر دندون روی اون ها زدم تا صبح… جوش هام بهتر نشده بود که هیچ، جای اونها به صورت لکه روی صورتم موند… رفتم متخصص پوست گفت پوستت داغ شده و باید لایه بردار بزنی… ( ملانکس تریو ) من هم تقریبا ۱ ماهی هستش که اونو می زنم ولی فقط جای جوش ها کمتر شده ولی رفع نشده… به نظر شما چکار کنم؟ لیزر بهتره یا همین لایه بردار ها؟ قیمت لیزر چقدر میشه؟ جراحی پلاستیک چطوره؟

پاسخ : قبل از هر چیز بایستی معاینه شوید ما در اصفهان خیابان امادگاه ساختمان اژند مطب داریم. تلفن ۰۳۱۱- ۲۲۴۰۸۲۷  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ ۰۰:۴۱:۳۳ ]

———————————————————–

سوال : با سلام از چه کرمی برای برطرف کردن لک ایجاد شده در ساق پا و ژنیتال که در اثر در اوردن موی زیرپوستی ایجاد شده استفاده کرد ؟

پاسخ : لطفا روی مقاله ی موبر های دایمی؟؟ در سایت شخصی من کلیک نموده و متن ان را بخوانید جوابتون را می گیرید… ممنون  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ ۱۸:۵۵:۳۳ ]

———————————————————–

سوال : با سلام. آیا این گفته درست است که حتی لیزر قادر به درمان مویرگهای زیر پوست صورت نیست و مجددا بر می گردد؟چه باید کرد .اگه درست نیست هزینه ان چقدر است؟

پاسخ : هر مویرگ ۱۵۰۰ تومان در هر جلسه شارژ می شود و ضمن انکه جلسات متعدد لیزر نیاز دارند.  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ ۱۸:۵۳:۵۲ ]

———————————————————–

سوال : سلام خسته نباشید خانم دکتر پسر۲۶سالم هستم برای صاف کردن همیشگی موهای فرو و وز من شما چی پیشنهاد میکنید؟ممنون ازلطفتون

پاسخ : کراتینه کردن مداوم و ماسک موی  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ ۰۰:۱۹:۳۹ ]

———————————————————–

سوال : حدودا یک ماه است که جوشهای چرکین به صورت -کمر و اطراف سینه ها می زند که نمیدانم علت مربوط به خواص گرمی غذا ها است یا عصبی است به هر حال پماد جنتکس میزنم تا خشک شود ولی فردا یک جوش دیگ می زند من باید چه کار کنم

پاسخ : کپسول داکسی سایکلین تا شش هفته مصرف کنید شبی یک عدد  [ ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ ۰۰:۱۶:۱۵ ]

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 754
  • بازدید سال : 37,638
  • بازدید کلی : 379,120
  • کدهای اختصاصی