loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 203 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

یکی از بخشهای مهمی که به عنوان یکی از نشانگرهای سلامت بدن عمل می کند ناخن ها هستند. در بسیاری موارد، بروز تغییر در شکل، رنگ، قوام و سایر خصوصیات ناخن، می تواند نشانه بروز بیماری جدی در سایر ارگانهای حیاتی بدن باشد، البته این مسئله کلی نیست و در بعضی موارد در اثر عوارضی که بر روی خود ناخن ایجاد می شود، تغیراتی بروز می کند.

زیبایی نیوز بازدید : 448 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

عصاره زیتون برای چین و چروک پوست بسیار مفید است و باعث لطافت و نرمی و شادابی پوست صورت می شود. روغن زیتون به موها نرمی و لطافت خاصی می بخشد و باعث تقویت مو می شود.

سایر خواص زیتون:

زیبایی نیوز بازدید : 193 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)

کاربرد لیزر در پزشکی و از جمله بیماریهای پوستی از حدود ۴۰ سال پیش به صورت تحقیقاتی شروع شده است و با آمدن دستگاههای جدید که موثرتر و کم عارضه تر هستند جایگاه ویژه و وسیعی در درمان بیماریها پیدا کرده است.

مکانیسم اثر لیزر، جذب انرژی نورانی به وسیله مولکولهای بافتی است. همانطور که در اثر تابش نور خورشید اشیاء به تدریج گرم می شود، تابش لیزر نیز باعث گرم شدن، داغ شدن و در نهایت تخریب بعضی مولکولهای حساس بافتی می شود.

زیبایی نیوز بازدید : 251 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

با سرد شدن هوا و شروع فصول سرد سال بسیاری از مردم دچار خشکی پوستی می شوند. در این مقاله به بررسی این مطلب می پردازیم که چرا در فصول سرد سال پوست افراد خشک می شود و برای جلوگیری و درمان آن چه اقداماتی می توانیم انجام بدهیم.

زیبایی نیوز بازدید : 247 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دکتر محمد علی نیلفروش زاده [ متخصص پوست و مو ]

آیا تا کنون توجه کرده اید که صابونی که خریداری می کنید مناسب پوست شما هست یا نه؟ ترکیبات آن گیاهی است یا شیمیایی؟ و آیا وجود ترکیبات شیمیایی اثرات مخربی بر روی پوست شما میگذارد یا خیر؟ بهتر است ابتدا تاریخچه پیدایش صابون را بدانید.

زیبایی نیوز بازدید : 308 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دوست و دشمن پوست تان را بشناسید.

آیا می‌دانید که نوع خوردوخوراک، خوابیدن، مطالعه، فعالیت‌های بدنی روزانه و حتی تماشای تلویزیون هم می‌توانند روی پوست صورت تاثیر مستقیمی داشته باشند؟ محققان انگلیسی می‌گویند زیبایی صورت به بسیاری از افراد، اعتماد به نفس می‌دهد…

زیبایی نیوز بازدید : 253 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

مریم منصوری/گفت و گو با دکتر رامین طاهری متخصص پوست?ومو درباره یک مشکل شایع پوستی

 

خارش سر درمان خانگی ندارد؟

«وقتی حمام رفتی مقداری از قره‏قروت را در آب تقریبا جوش حل کن و آن را به سرت بزن و خوب ماساژ بده. قره‏قروت به‌دلیل نمک و موادی که در آن وجود دارد سرت را ضدعفونی می‏کند و دیگر هیچ‌وقت سرت خارش نمی‏گیرد» این توصیه یکی از افرادی بود که مشکل خارش سر خود را به جای مراجعه به پزشک در اتاق گفت‏وگوی اینترنتی مطرح کرده بود و هرکس با توجه به داشته‌هایش اظهارنظری می‏کرد…

زیبایی نیوز بازدید : 292 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

نگاه متخصص پوست و مو/دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده/رییس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی

بر اساس نتایج تحقیقات جهانی متخصصان پوست، ویتامین‌ها، موادمغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و دیگر ذخایر غذایی به‌طور مستقیم روی پوست تاثیر زیادی می‌گذارند…

زیبایی نیوز بازدید : 892 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

کرم رفع سیاهی بدن

 

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

 

تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

زیبایی نیوز بازدید : 274 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

خشکی پوست و درمان آنبهترین دارو برای لب های خشک و ترک خورده ، مخلوط شیر و چند قطره گلاب و آب لیموترش است که بهتر است هر شب قبل از خوابیدن این محلول را به لب های خود بمالید. 
بعد از تمیز کردن پوست خود، آن را مرطوب کنید تا خشک نشود. یک محلول مرطوب کننده یا روغن مخصوص صورت استفاده کنید که دارای مواد مغذی و طبیعی باشد. هرگز از کرم های جامد استفاده نکنید. 
از دستگاه بخور یا سماور یا یک ظرف آب روی شوفاژ برای مرطوب کردن هوای اتاق به خصوص در زمستان استفاده کنید. این کار باعث می شود پوست آب کمتری از دست بدهد. 

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 37,613
  • بازدید کلی : 379,095
  • کدهای اختصاصی