loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 11539 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)

سوال : با سلام خدمت خانم دکتر.پسری هستم ۲۶ ساله که ۳،۴ سالی هست که به مرور موهای قسمت بالای سرم کم حجمتر و تنک تر میشه.واقعا دلم نمیخاد بیشتر از این پیش بره من موهام پر حجم بود ولی نمیدونم چرا.جنس موهام معمولیه و یه روز درمیون استحمام میکنم.خانواده پدریم که موهای پرپشتی دارند و برادرام هم تا حد من مواشون کم حجم نیست.ولی دو سه نفر از دایی هام بدتر از من هستن.یعنی مشکل ارثی هست یاعلتش به عادات یاآب و هوا(جنوب) یا مواد بهداشتی یاچیز دیگه برمیگرده که میتونه ترکشون کمک شایانی کنه.یکی محلول ماینوکسیدل رو پیشنهاد داد.ازشما کمک میخام وکاش میشد عکسی از موهام واستون بفرستم که بهتر راهنماییم کنید باتشکر فراوان

پاسخ : محلول ماینکسیدیل ۵% ۱CCصبح و ۱CC شب مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۲۶:۰۵ ]

سوال : با سلام دختری هستم ۲۶ ساله تعداد موهایم به طور طبیعی کم است ریزش زیاد ندارم اما در جلوی سر موهایم خیلی کم است و جای خالی سر پیداست از چادر کشی استفاده می کنم امکان دارد علتش آن باشد: محلول ماینوکسیدل دکتر برایم تجویز کرده اما جایی خواندم که تمام موهای بدن را زیاد می کند به همین دلیل مصرف نکردم خواهشمند است مرا راهنمایی فرمایید؟

پاسخ : اگر کش چادر محکم باشد وموهایتان را به عقب بکشد برای موی شما مناسب نیست .ماینوکسیدیل ۲% این عارضه را ندارد مصرف کنید  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۲۴:۴۶ ]

————————————————————-

سوال : سلام خانم دکتر ملکی من چند سالیه که روی بازوم و پشتم تا باسن و پشت رانم جوشهایی زدم که دیگه الان شبیه دونه های سیاه یا لک شده خیلی ریز هستند چندبار به دکتر مراجعه کردم و بهم کرم آکنوپال و آکنالن رو تجویز کردند که بعداستفاده ی چندماهه باز هم خوب نشد و من رو از ادامه پیگیری درمان مایوس کرد باید چیکار کنم آیا جز لیزر درمانی راه دیگه وجود نداره چون پوستم سبزه ست پشتم و باسنم رو سیاه نشون میده ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ : گمان کنم سرسیاه باشد . بتوان آنها را با جرمگیری خارج کرد .اگر اصفهان هستید به من در کلینیک هور مراجعه کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۲۰:۵۶ ]

————————————————————-

سوال : سلام خانم دکتر میخاستم بپرسم برای رفع سیاهی زیر بغل و آلت تناسلی و اطراف مقعد آیا درمان خاصی وجودداره ؟ یا باید باهاش سوخت و ساخت؟ پیشاپیش از محبتتون سپاسگذارم

پاسخ : معمولا این نواحی بطور طبیعی تیره تر از جاهای دیگر بدن هستند .کرم بدن دپی وایت را می توانید امتحان کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۱۹:۲۸ ]

————————————————————-

سوال : سلام من آدس یک دکتر تو شیراز برای عمل زیبایی لابیوپلاستی رو میخوام.خواهشا جواب بدین

پاسخ : متاسفانه نمی شناسم  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۱۸:۱۱ ]

————————————————————-

سوال : با سلام لطفا یک مرطوب کننده ملایم خوب (فاقد چربى) جهت پوستهای چرب و جوشدار معرفى کنید با تشکر

پاسخ : کرم هیدرا بیودرما ویا مرطوب کننده اکسفولیاک مدیلن هم خوبست  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۱۶:۵۷ ]

————————————————————-

سوال : سلام من یه پسر ۲۱ ساله ام قبلا از شامپو دارو گر تخم مرغی و صابون برای موهام استفاده میکردم ریزشش کم بود اما خشک و بد حالت و نازک شده بود الان از اورال برای موهای خشک و آسیب دیده استفاده میکننم یه چند تا به ریزش روزانه اضافه شده مثلا کلا ریزشش ۱۵ تا در روز اما حالت و ضخامتش بهتر شده میخواستم بدونم این شامپو برای موهای من خوبه ؟ شما چه راهنمایی برای من دارید ؟ مرسی

پاسخ : از تونیک موی ایرکس روزانه مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۱۵:۲۸ ]

————————————————————-

سوال : با سلام وخسته نباشید من دختری ۳۳ساله هستم مدتی هست قسمت الت تناسلیم چند تا لک بصورت خشکی زده که خیلی خارش دارن و الان هم به رنک سیاه دراومدن میخواستم بدونم چه راه حلی برا درمانش وجود داره وسوال دیگه ام اینکه که لیزر الت تناسلی ضرری نداره وایا درد داره دکتر میتونه بیحسی موضعی رو برا لیزر موی اون ناحیه انجام بده یا نه؟ وسوال اخر بوتالیزی که ماهواره تبلیغ میکنه ازنظر بهداشت ایران تایید شده است یا نه؟یه دنیا سپاسگذارم

پاسخ : باید حتما معاینه شوید تاعلت بررسی شود ودرست تشخیص داده شود .خیر ضرری ندارد .بله کرم بیحسی می توان استفاده کرد .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۲۷:۵۴ ]

————————————————————-

سوال : سلام  خانم دکتر من روی کمرم جوش میزنه از خجالت روم نمیشه پیرنمو درارم لطفا بگید چیکار کنم جوش روی کمر و شونه را.

پاسخ : اگر زیاد است باید حتما از داروهای خوراکی مصرف کنید .اگر کم است در صابونهای ضد جوش گلمر در حمام مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۱:۱۲:۳۸ ]

————————————————————-

سوال : با سلام/بنده به دلیل از بین رفتن نرمه گوش با جراحی پلاستیک مقداری از آن را بازیابی کرده ام.اما رنگ و شکل آن کمی غیر طبیعی است.آیا می توان با لیزر رنگ آن را تغییر داد؟و لبه های برجسته نرمه جدید را صاف کرد؟در ضمن نرمه از گوشت مجاور و پشت گوش و با استفاده از عمل فلپ ساخته شده و علیرغم اینکه از نزدیکی گوش برداشته شده است شبیه به یک وصله و پینه به صورتم وصل شده است.در صورت نیاز می توانم عکس ارسال کنم با تشکر فراوان

پاسخ : فقط اگر قرمز است می توان قرمزی آنرا با لیزر از بین برد .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۵۶:۳۶ ]

————————————————————-

سوال : با سلام.دختری هستم ۲۵ ساله.موهای زائد بسیار زیادی دارم که برای زیر چانه ام لیزر میکنم.دکتر برای کم شدن مووها قرص اسپیرونولاکتون و فیناستراید تجویز کردوگفت علی رغم اینکه برای خانما منع شده ولی مشکلی ایجاد نمیکنه.من چندماه خوردم و موهای زائدم ضخیم تر شدن و دیگه نخوردم.پریودم هم منظمه.میخاستم ببینم باعث نازایی نمیشه این مقداری که مصرف کردم؟

پاسخ : خیر اگر مجرد هستید جای نگرانی نیست .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۵۶:۰۲ ]

————————————————————-

سوال : سلام چندتا سوال دارم که ممنون میشم راهنماییم کنین. آیا چرب کردن صورت با روغن زیتون به مرور باعث تیرگی پوست میشه؟ و فرق کرم حاوی aha10% و retin-a برا پوست در چیه (یعنی مورد مصرفشون). و یه جا خوندم که ترکیب هیدروکوئینون ۴ درصد + یک نوع کرم ضد آفتاب + تری تینوئین ۵ درصد ) است که از هر کدام ۳۰ گرم مخلوط شود واسه رفع لک و خالهایی که به مرور زمان ایجاد میشن خوبه. ممنون میشم نظرتون رو بدونم. با سپاس

پاسخ : نمی دانم – بستگی به نوع پوست وشکل پوستی توسط پزشک باید تجویز شود .رتین A بسیار پوست را احساس می کند ولی AHA کمتر  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۵۳:۲۴ ]

————————————————————-

سوال : سلام.من پسر هستم و ۲۱ سال سن دارم میخواستم بدونم میشه همزمان از پن انتی اکنه ۱۰%گوگرد فولیکا با صابون لایه بردار استفاده کنم تا لکه های صورتم که در اثر جوش ایجاد شده از بین بره و اگه میشه چجوری این کارو انجام بدم؟ در ضمن بجای صابون لایه بردار میشه از کرم مدیلن ۱۵% استفاده کنم

پاسخ : بله – حتما در طول روز از ضد آفتاب فاقد چربی هم مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۵۱:۳۰ ]

————————————————————-

سوال : با سلام و خسته نباشید… من یه سوال درباره موهای زیر پوستی دارم که البته هم دو تا سوالی که اینجا بود رو خواندم و هم مقاله موجود در سایت رو… من یه دختر ۱۸ ساله ام که در قسمت ساق پا موهای زیر پوستی دارم و روش استفاده از موچین زخمهای ماندگاری روی پام ایجاد میکنه چون چندباری اینکارو کردم، میخواستم بپرسم نظرتون راجع به استفاده از کرم های لایه بردار برای از بین موهای زیر پوستی چیه؟؟ به نظر شما تاثیر دارد یا خیر؟؟ (موهای زیر پوستی من تعدادشون کمه )

پاسخ : می توانید امتحان کنید – کرم AHA مدیلن – درمان قطعی نیست ولی لکه ها را کمی روشن تر می کند .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۵۰:۴۸ ]

————————————————————-

سوال : ببخشید خانم دکتر ملکی، هزینه لیزر مو برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی چقدر برآورد میشود؟؟؟

پاسخ : هر جلسه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ بستگی به وسعت ناحیه دارد  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۹:۴۲ ]

————————————————————-

سوال : با سلام و با تشکر از زحمات جنابعالی.خانم دکتر میخواستم بپرسم لیپولیز بازو و شکم را میشود باهم انجام داد و اگر نه فاصله ی این دو عمل چقدر میباشد و در کل هزینه شان با هم حدودا چه قدر میشود.با تشکر و قدردانی فراوان

پاسخ : اگر خیلی بزرگ ووسیع نباشد بله – هزینه پس از معاینه مشخص می شود .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۸:۰۸ ]

————————————————————-

سوال : سلام،پسری ۲۶ ساله هستم،گوشه لبانم زخم میشوند،آب دهان کنار لبم جمع نمیشود،چه پماد یا دارویی مصرف کنم. باتشکر فراوان

پاسخ : قرص مولتی ویتامین میترال روزانه وپماد تریامسینولون روزی ۲ بار به موضع بمالید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۵:۰۲ ]

————————————————————-

سوال : سلام.دختری ۱۹ساله هستم ۱۳ساله که جای بخیه وآبله مرغان روی پیشانیم است چندسال تحت نظردکتر بودم ولی گفتن بالیزر برداشته نمیشه جایاونهازیادعمیق نیست توروبه این ماه شعبان قسم میدم کمکم کنید راه حلی ادرس دکتری توروخدا .اصلا خوب میشه ؟

پاسخ : لیزر فرکشنال را چندین جلسه تکرار کنید حتما عمق آنرا کمتر می کند .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۴:۰۶ ]

————————————————————-

سوال : سلام خدمت سرکار خانم دکتر ملکی بنده یک خواهر زاده دارم که حوالی ۱۹سالگیش هست، صورتش اکنه شدید داشت و در حال حاضر ۲ماه کامل هست که رو اکوتان مصرف میکرد و اخیر بدلیل عدم وجود رواکوتان، اکنوترن گرفته و به صورت زیر مصرف می کند یک روز یک عدد،یک روز دو عدد. تا زمان حال بهبودی داشته ولی مقدار کمی از جوشهاش دوباره داره میاد با توجه به اینکه داره درمان مصرف می کنه سوالم این بود بهبودی اکنه روی صورت بطور چشمگیر بعداز چند ماه دیده میشه؟ ایا دست زدن به جوشها فشار و ترکانیدن انها در زمان مصرف دارو باعث بدتر شدن اکنه میشود؟ با توجه به اینکه وزنش ۴۵ الی ۵۰ کیلوگرم میباشد ایا دستور مصرف مناسبه یا کم یا زیاد؟

پاسخ : روزی ۱عدد کافیست وممکن است حین مصرف دارو جوش جدید هم بزند جای نگرانی نیست فقط باید زیر نظر متخصص پوست این دارو تا ۴-۶ ماه مصرف شود .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۳:۲۹ ]

————————————————————-

سوال : با سلام به مدت ۲ سال است به لیکن پلان موی سر مبتلا شدهام تحت درمان تزریقی مدودپورمول پمادهی کلوبتازول و دپانتکس و داروهی پردنیزلون ۵ میلی روزی ۱ قرص و زینک قراردارم موهای سرم خیلی کم شده و پوست سرم کاملا مشخص است چه کنم . در ضمن ۴۱ ساله و خانم می باشم .

پاسخ : باید زیر نظر متخصص پوست درمان را ادامه دهید تا حداقل از پیشرفت بیماری جلوگیری شود .اگر بیماری شما هنوز پیشرفت دارد قرص هیدروکسی کلروکین را با توصیه پزشکتان مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۲:۰۴ ]

————————————————————-

سوال : باسلام خدمت خانم دکتر.من همین امروزباسایت شماآشناشدم.خداخیرتون بده که به سوالت مردم بدون هیچ چشمداشتی پاسخ میدین.من حدودپنج هفته پیش برای برداشتن خالهای سیاه صورتم به دکتری فوق تخصص دراهوازمراجعه کردم.صورتم روکه دیدگفت علاوه برخات،میخای کک ومکهای صورتت روهم برداری؟منم ازخداخواسته قبول کردم.به قول خودش بالیزرفرکشنالco2.الان که پنج هفته گذشته هم جای خالهام قهوه ای پررنگه وهم گونه هام کامل تیره شده.دودرجه تیره ترازقبل.روحیه مروباختم.ترو خدابگین چیکارکنم؟دیروزرفتم مطبش میگفت اینهاطبیعیع.خالهاتم بایدیکباردیگه لیزربشه.من اعتمادم روبهش ازدست دادم.شمابگین چیکارکنم؟منوازاین وضع نجات بدین.ممنون میشم.

پاسخ : نگران نباشید .باید جهت درمان تیرگی از کرمهای روشن کننده مثل depiwhite شب ها استفاده کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۰:۰۷ ]

————————————————————-

سوال : با عرض سلام .مردی هستم ۴۱ ساله که شغل فنی دارم ناخن های دستم در اثر ضربه ضخیم وسطح رو ان ناهموار میشود .ازمایش ناخن دادم گفتن قارچ نیست.هر ۴۵ روز یکبار دکتر امبول زیر ناخن هام تزریق کرد ولی فقط سطح رویی صاف شد خواهشمنم راهنمایی بفرمایید

پاسخ : بهتر است این آمپول را متوقف کنید زیرا تکرار آن سبب پوکی استخوان خواهد شد وپزشکتان حتما متخصص پوست و مو باشد .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۶:۵۹ ]

————————————————————-

سوال : سلام خانم دکتر. خسته نباشین. یه سوال در مورد ژل روشن کننده سروینا داشتم. با توجه به اینکه روشن کننده سروینای زیر بغل و کشاله ران گرونه میتونم همون ژل روشن کننده بدن رو به زیر بغل و کشاله رانم بزنم؟ کدومشون قوی ترن و زودتر نتیجه میدن؟ با تشکر

پاسخ : با ا حتیاط به مقدار خیلی کم بله .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۵:۵۰ ]

————————————————————-

سوال : با سلام خدمت خانم دکتر پسری ۲۳ ساله هستم دارای پوست چربی هستم پس از مراجعه به دکتر ریفامپین و راکوتیان مصرف کردم بهتر شدم ولی پس از مدتی به حالت اولیه برگشت و با مصرف دوباره انها تاثیری نداشت باید چه کار کنم با تشکر ؟

پاسخ : شستشوی با صابونهای مخصوص پوست چرب ومصرف قرص ب کمپلکس  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۵:۲۷ ]

————————————————————-

سوال : با عرض سلام و خسته نباشید,من موهای بدنمو با هرچی بزنم,تیغ اپلیدی مومک ,وقتی میخواد در بیاد خارش زیادی داره باید چکار کنم؟

پاسخ : کرم ترمیم کننده therapeutic DR.jila را روزی ۲-۳ بار مصرف کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۴:۱۹ ]

————————————————————-

سوال : با سلام خدمت خانم دکتر مریم ملکی من میلاد ۲۲ هستم ۱.کف سرم جوشهای چرکی میزنه چیکار کنم ؟ ۲.سنگین بودن کف سرم وسوزش به چه دلیله ؟ ۳.ویتال کر برای موی سر خوبه وچه عوارضی داره ؟ ۴. نظرتون درباره شامپو لافاررسبز وآلپسین ای ۲چیست با تشکر در ضمن واقعا دکتر با کلاسی هستید

پاسخ : شامپوی تیتیری پرمون را با مقداری بتادین مخلوط کنید وکف آنرا ۵ دقیقه روی سرتان نکهدارید سپس آبکشی کنید . خوب هستند .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۲:۲۶ ]

————————————————————-

سوال : سلام دکتر کمکم کنین لطفا من ۲۶ سالمه الان چند ساله روی باسنم جوشهای درشت و زیرپوستی میزنه که حتی نمیتونم بنشینم الان بیشتر شده ۱۰ ۲۰ تا جوش بزرگ .دلیلشو و درمانشو میخواسم بدونم دکتر جون فدات شم.ممنون

پاسخ : دوست عزیز داروی خوراکی ویفامپین ۱۵۰ میلی روزی ۲ عدد بمدت ۱۰ روز در ماه مصرف کنید .ادرار شما صورتی میشود .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۳۰:۳۱ ]

————————————————————-

سوال : سلام من یه پسر ۱۹ ساله هستم که موهای مجعد دارم و میخوام صافشون کنم به خاطر فربودن موهام از اتو مو و سشوار در حد خیلی خیلی خیلی کم استفاده کردم لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنید که چطوری موهام رو صاف کنم … یه سوال دیگه اینکه چرا موهای بعضی از افراد صافه و برای بعضیها اینطوری فر میشه ؟ ممنون

پاسخ : فربودن یا صافی موها ژنتیکی است .روش بدون عارضه برای این کار وجود ندارد در مواقع ضروری از موس ویا ژل میتوانید استفاده کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۲۸:۰۲ ]

————————————————————-

سوال : سوال : با سلام خسته نباشید من پسر۲۱سالم که مبتلا به ریزس مو هستم که از داروی ماینوکسیدیل استفاد میکنم خوب نتیجه داد اما موهای سرم از جلو بلند نمیشوند چه قرص استفاده کنیم برای بلند شدن موهام خواهشن فقط از قرص فیناستراید – یا فین پشیا برام معرفی نکن بهاشن حساسیت دارم اقای دکتر برام قرص ایرانی اسمسن بنویست ما در خوزستان قرصهایProstate health tab نداریم ومحلولAlopexy%5 به جای ماینوکسیدیل استفاده کنید اونو در شهرمن نیست باتشکر

پاسخ : کپسول supples medes سینره  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۲۶:۳۴ ]

————————————————————-

سوال : باسلام ۳۳سالمه و ریشهای ضخیم و با ریشه قوی دارم، هیچ تیغ یا ژیلتی از پس تراشیدن ریشام برنمیاد (بجز ۱سال اول رشدشون) وتا کنون از ریش تراش استفاده می کنم.که دیگه خسته ام کرده .اگه راه حلی،دارویی برای حل این مشکل هست ممنون میشم بفرمایید.

پاسخ : با ipl می توانید طی ۲یا۳ جلسه موها را نازکتر کنید .کرم موبر ژرویتال آلوئه ورا را امتحان کنید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۲۵:۵۷ ]

————————————————————-

سوال : با سلام خدمت خانم دکتر عزیز.من۳ماه پیش بچه اولم به دنیا امد در دوران بار داری برای جلو گیری از ترک خوردن پوست شکمم روغن زیتون استفاده میکردم اما بعداز فشارهای زایمان ترک شکمم ترک خورد آیا میشه این ترکهارو از بین برد اگه میشه راهش چیه؟ مرسی از شما

پاسخ : تازمانی که قرمزی است از لیزر ipl ویا pdl می توانید استفاده کنید  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۲۴:۲۳ ]

————————————————————-

سوال : با سلام.من ۶ ماه در انتهای کمرم یعنی بالای باسنم چند تا جوش زده که از این جوشها کمی خون میاد به دکتری مراجعه کردم گفتن آکنه هست و محلول آکنه درم qv را دادن ولی خوب نشده.لطفا منا راهنمایی کنید.با تشکر.

پاسخ : کپسول تتراسیکلین روزی ۲عدد مصرف کنید ژل بنزوئیل پروکساید ۵%رو دوربار به جوشها بمالید .  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۲۳:۲۵ ]

————————————————————-

سوال : سلام-دکتر. من دختری ۲۱ ساله هستم پوستم نسبتا چرب و همراه با جوش(البته نه زیاد) و لک جوش به صورت قرمز و قهوه ای و رنگ پوستم سبزه تیره در اثر آفتاب.پوستم هیچ شادابی نداره و پژمرده است و زیر نور مهتابی صورتم بد میشه انگار ناهمواری داره روی بینیم جوشهای سرسیاه وجود داره در کل پوستم خوش آب و رنگ نیست و پای چشام کبود قبلا نبود یهو شد فک کنم بعد بلوغ کم خونیم دارم. ۱-از چه لایه برداری استفاده کنم که پوستمو روشن کنه و لک جوشارو از بین ببره و مخصوص پوست چرب و جوش دار باشه؟نئوستراتا ۱۰%خوبه یا از لایه بردارای آردن استفاده کنم؟چند درصد باشه؟ ۲-کرم جوش.کرم پاک کننده.و روشن کننده قوی بهم معرفی کنید ممنون

پاسخ : هایسک AHA شب ها وروزضد افتاب هیدرودرم ۵۰ مصرف کنید  [ ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ ۱۰:۱۷:۵۰ ]

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nadere در تاریخ 1393/08/15 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به حواب ها پاسخ میدن ببخشدی من الان جندساله داره جلوی موهام
میرزه ریزش موهام
خیلی شدن چه کارکنم 2 این کرمه سروینا اثری داره ایا؟؟؟
من سنه کمی دارم اما جاهای تناسلیم سیاه تراز
همه جای بدنم تو بعضی
سایت ها کفته بودن ابلیمو بزنیم ایا ابلیمو خوبه ؟؟
3 جاهی لاغر که میشم
ترک های ببنفش میشه دکتر رفتم کرم هیدرهدرم داده ایا اینا برطرف میکنه ؟؟؟




پاسخ : سلام.
بهتر بود سن را هم ذکر میکردید.اما
در خصوص ریزش مو باید به متخصص مراجعه نمایید
تا از نظر کم کاری تیروئید و یا کمبود آهن
و ... مورد آزمایش قرار بگیرید.

برای مشکل سیاهی میتوانید اینجا را ببینید :
http://www.zibaeinews.rozblog.com/post/521
(نوجه: هیچ محصول آرایشی و بهداشتی را از اینترنت بدون
داشتن مجوز وزارت بهداشت
و درمان آموزش پزشکی ایران نخرید).
کرم های دیگری هم وجود دارد.

بله.موثره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 37,617
  • بازدید کلی : 379,099
  • کدهای اختصاصی