loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 448 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

عصاره زیتون برای چین و چروک پوست بسیار مفید است و باعث لطافت و نرمی و شادابی پوست صورت می شود. روغن زیتون به موها نرمی و لطافت خاصی می بخشد و باعث تقویت مو می شود.

سایر خواص زیتون:

زیبایی نیوز بازدید : 273 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

مواد غذایی حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. در اینجا ۵ نوع ماسک که حاوی مواد غذایی است و باعث لطافت و نرمی پوستتان می‌شود را معرفی می‌کنیم.

زیبایی نیوز بازدید : 891 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

کرم رفع سیاهی بدن

 

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

 

تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

زیبایی نیوز بازدید : 323 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

نسخه‌های‌ گیاهی‌ برای‌ پوست‌۱. لطافت‌ بخشیدن‌ به‌ پوست‌: دانه‌ گل‌ آفتابگردان‌ سرشار از ویتامین‌ E است‌. برای‌ استفاده‌ از آن‌ باید ۲ قاشق‌ غذاخوری‌ مغز تخمه‌آفتابگردان‌ بو نداده‌ را بكوبید و با یك‌ قاشق‌ چایخوری‌ آب‌ مقطر و یك‌ چهارم‌ قاشق‌ چایخوری‌ عسل‌ و یك‌ چهارم‌ قاشق‌ چای‌ خوری‌ روغن‌ آفتابگردان‌ مخلوط‌ كنید و پوست‌ را به‌ كمك‌ ماده‌ به‌ دست‌ آمده‌ ، تمیز كنید.
۲. برای‌ پاك‌ كردن‌ پوست‌های‌ چرب‌ و معمولی‌، سیب‌زمینی‌ خام‌ توصیه‌ می‌شود. اگر پوست‌ چرب‌ یا معمولی‌ دارید، آب‌ سیب‌زمینی‌ خام‌ را بگیرید و با آن‌ پوستتان‌ را تمیز كنید.
گفته‌ می‌شود كه‌ سیب‌ زمینی‌ خام‌ در درمان‌ اگزما نیز موثر است‌. یكی‌ دیگر از پاك‌كننده‌های‌ بسیار خوب‌ برای‌ پوست‌های‌ چرب‌، ماست‌ و مقدار كمی‌ نمك‌ است‌. دو قاشق‌ غذاخوری‌ ماست‌ را با یك‌ سوم‌ قاشق‌ چایخوری‌ نمك‌ مخلوط‌ كنید و روی‌ پوست‌ بگذارید و به‌ آرامی‌ ماساژ دهید و سپس‌ با آب‌ نیمگرم‌ بشویید.
زیبایی نیوز بازدید : 267 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

بازگشت حنااستفاده از حنا برای طراحی نقش‌های زیبا روی دست مرسوم شده است حنا امروزه نه تنها در ایران، بلکه در بزرگ‌ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا هم به یکی از مواد آرایشی مدرن تبدیل شده است
دقت کرده‌اید که خیلی از چیزهایی که در زمان‌های قدیم مد بوده‌اند، با گذشت زمان دوباره مد شده‌اند؟ تا چند سال پیش وقتی اسمی از حنا برده می‌شد، یا به یاد مادربزرگ‌هایمان می‌افتادیم که موهایشان را با حنا رنگ می‌کردند و روی ناخن‌های دست و پایشان رنگ حنا می‌گذاشتند و یا به یاد مراسم سنتی شب حنابندان می‌افتادیم. اما امروزه حنا نه تنها در ایران بلکه حتی در بزرگ‌ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا به یکی از مواد آرایشی مدرن تبدیل شده است.
حنا، درختچه‌ای به طول دو تا هفت متر است. این گیاه بومی کشورهای مدیترانه، آسیای صغیر، شمال و شرق آفریقا و شمال هند است و در کشور ما در نواحی جنوب و جنوب شرقی کشور، بلوچستان، بم و شهداد کرمان کشت می‌شود. 
زیبایی نیوز بازدید : 505 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

پوست و موهر تار مو از یکسری سلول مرده که شامل پروتئینی به نام کراتین (Keratin) می شود، درست شده است. این پروتئین به خاطر وجود غده ای است که کاملاً زیر سطح پوست قرار دارد. این غده ها عامل اصلی رشد مو هستند و هر فرد حدود پنج میلیون از آنها دارد که حدود ۱۰۰ هزار تای آن زیر پوست سر قرار دارد. انتهای هر یک از این غده ها، سلول های زنده ای وجود دارد که در حال تجزیه شدن است. این سلول ها به آرامی به سطح پوست می رسند و به محض اینکه به سطح پوست رسیدند، می میرند تا بتوانند آنچه را که شما به عنوان مو می بینید، به وجود بیاورند. تعداد این غده ها با افزایش سن کم می شود و چنانچه بر اثر عواملی از بین برود، دیگر موی جدیدی رشد نمی کند.
زیبایی نیوز بازدید : 189 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

ماسک های زیبایی و تأثیر آنها بر پوست●ماسک های زیبایی
ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد. 
جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد. 
در اینجا به برخی از ماسک های مفید و رایج اشاره می کنیم :
زیبایی نیوز بازدید : 195 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

انواع ماسک گیاهی برای زیباتر شدن پوستچرا از لوازم آرایش استفاده می کنیم؟ هیچ فکر کرده اید چرا عادت کرده ایم صبح ها بلافاصله پس از شست وشوی صورت با انواع کرم ها و پودرهای آرایش به جان صورتمان بیفتیم تا شاید بتوانیم لک ها و چین و چروک ها را از نظر مخفی کنیم. پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود که بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد. 
زیبایی نیوز بازدید : 174 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

ماسک هایی برای داشتن پوستی زیباتر● ماسک برای از بین بردن آثار جوش
بعضی از افراد دارای پوست بسیار حساسی می باشند و اگر زخم یا جوشی در روی آن پدید آید جای آن پس از بهبودی به صورت لکه در بدن و در روی پوست باقی می ماند برای معالجه این لکه های حاصل از خون مردگی می توان از روشهای زیر استفاده کرد:
محل جوش را با مخلوط عسل و ویتامین "E" به صورت روغن و یا پودر در جوز به مدت ۲۰ دقیقه بپوشانید و سپس با آب ولرم بشویید و بعد آب سرد به صورت بپاشید، این روش را هفته ای یکبار انجام دهید تا آثار جوش ها کاملا از بین برود. مخلوط آب اسفناج و سفیدآب ، آثار جوش های صورت را از بین می برد. به محل جوشها می توان مخلوط عسل و زرده تخم مرغ و روغن زیتون مالید و یک ساعت روی صورت قرار داده و بعد آن را با آب ولرم بشویید. این عمل را یک روز درمیان تکرار کنید تا آثار جوش ها از بین برود.
زیبایی نیوز بازدید : 199 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

 

آشنایی با ماسک‌های زیباییهر پوستی با توجه به رطوبت , چربی , جوش و منافذی که دارد برای شادابی بیشتر نیاز به تقویت دارد. در زیر با ارائه ماسک های طبیعی که از میوه های گوناگون تهیه می شود, می توانید پوست خود را زنده و با طراوت نگه دارید. 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 695
  • بازدید سال : 37,579
  • بازدید کلی : 379,061
  • کدهای اختصاصی