loading...
زیبایی نیوز
آخرین ارسال های انجمن
زیبایی نیوز بازدید : 497 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

برخلاف تصور رایج، خوش‌پوش بودن و زیبا به‌نظر رسیدن راز و رمز پیچیده‌ای ندارد. همراه‌داشتن چند شیء به ظاهر ساده کمک می‌کند تا هر خانمی، موجه‌تر و قابل قبول‌تر به چشم بیاید.

 

۱) یک ساک دستی: اگر می‌خواهید یک کیف را در چند فصل استفاده کنید، به پیشنهاد ما توجه کنید. یک کیف کلاسیک با ظاهری شبیه به خورجین بخرید. حتما به سایز آن توجه کنید که نه زیاد کوچک و نه خیلی بزرگ باشد. شما می‌توانید آن را به راحتی با انواع لباس‌ها هماهنگ کنید.

۲) دستکش‌های چرمی: شاید شما انواع دستکش‌های پارچه‌ای و پنبه‌ای را که دورخز هستند یا منگوله تزیینی دارند، بپسندید ولی رک بگوییم که آنها مناسب شخصیت خانمانه شما نیست. دستکش‌های چرمی در عین حال که بسیار عمر طولانی دارند، شما را در چشم همگان به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند. در صورتی که لباس‌های زمستانی روشنی انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دستکش‌های روشن انتخاب کنید.

۳) یک دست شلوار مناسب: امسال شلوارهای گشاد و بلند دوباره مد شده است. خوبی این نوع شلوارها این است که به هر نوع لباسی می‌آیند.

۴) بلوزهای ابریشمی: این نوع بلوزها نه تنها نرم‌اند و احساس خوبی را از روی پوست به شما منتقل می‌کنند بلکه بسیار هم شیک هستند و شما می‌توانید آن را با یک پیراهن یا سارافن بلند بپوشید. جنس این لباس‌ها به قدری خوب است که مطمئنا هر وقت از پوشیدن آن در مهمانی‌ها خسته شدید، می‌توانید آنها را تبدیل به لباس خوابتان کنید.

۵) چتر: چترهای بلند و مدل‌دار را انتخاب کنید. مشکی رنگ سنگینی است اما برخی از چترها که دارای مدل و رنگ‌های متنوعی هستند نیز می‌توانند زیبایی شما را دوچندان کنند.

۶) سنجاق سینه: ارزان‌ترین شیء است که می‌تواند هر لباسی را که به تن می‌کنید، بسیار شیک جلوه دهد. شما می‌توانید از سنجاق سینه‌های نقره‌ای، طلایی یا حتی رنگی روی مانتو، پالتو، گوشه دامن و… استفاده کنید.

۷) شال و روسری: شال کشمیر زمان خاصی برای استفاده ندارد و بسیار هم شیک است، تنها باید مراقبش باشید و پس از هر سه بار استفاده، آن را به خشک‌شویی بدهید. هروقت قصد خرید شال و روسری را دارید، توجه داشته باشید قرار است آن را با چه لباسی بپوشید. طرح و رنگ روسری باید به لباس شما بیاید.

  کفش‌ مشکی: بهترین کفش لزوما گران‌ترین کفش نیست. توصیه می‌کنیم پیش از توجه به جنس کفش ابتدا به مدل و دوخت آن توجه کنید. هرچه نوک کفش تیزتر و کشیده‌تر باشد، ضرر بیشتری به پا می‌رساند. رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که شما باید حتما یک جفت کفش به آن رنگ داشته باشید تا بتوانید آن را با هر لباسی که می‌خواهید هماهنگ کنید.

۹) صندل‌های زیبا: هم‌اکنون مدل‌های زیبا و به روزی در بازار وجود دارد اما پیش از خرید حتما به پاشنه آن توجه کنید. شاید کفش پاشنه بلند، پا و اندام شما را زیباتر نشان دهد ولی برای قلب دوم شما مناسب نیست. لطفا به راحتی پایتان بیشتر اهمیت دهید تا مد!

۱۰) شلوار جین: پارچه کتان مشکی ضخیم شما را لاغر و باریک نشان می‌دهد. بلوزی از این جنس پارچه را می‌توانید با یک شلوار جین هماهنگ کنید تا شیک‌تر به نظر برسد.

۱۱) ژاکت: همیشه و به خصوص در فصل پاییز و زمستان، ژاکتی ساده همراه داشته باشید تا اگر هوا سرد شد بتوانید آن را به تن کنید و مجبور نشوید دست‌ها را زیر بغل جمع کرده و قوز کنید.

۱۲) سشوار: وقتی نوبت به سشوار می‌رسد همه به راحتی و قابل استفاده بودن آن توجه می‌کنند. پیش‌ از خرید به سنگینی سشوار هم توجه کنید. سشوار سنگین دست شما را خسته می‌کند. نکته دیگر اینکه سعی کنید سشوار یونی بخرید. زمان خشک‌شدن موهای‌تان به وسیله این نوع سشوار‌ها نصف است و به موها نیز آسیب نمی‌رسانند.

۱۳) عینک: عینک‌ تنها مخصوص تابستان نیست. خانم‌ها همیشه مراقب چشمان‌شان هستند و به ندرت در کیف دستی‌شان عینکی که حداقل ۹۹ درصد اشعه‌های ماورای بنفش A و B را برمی‌گرداند، به چشم نمی‌خورد.

۱۴) برس: استفاده از برس‌های مناسب خیلی مهم است. ترکیبی از برس‌های طبیعی بوار و همچنین برس‌های صاف و گرد برای موهای خشک مناسب‌اند، در حالی که برس‌های پهن با دندان‌های پلاستیکی برای موهای مرطوب مفید است. از شانه‌های چوبی نیز برحذر باشید. این شانه‌ها در خود مواد میکروسکوپی دارند که مو را شکننده می‌کند.

۱۵) عطر: هر فصل بوی خاص خودش را می‌طلبد. شما نمی‌توانید در همه فصول سال از یک عطر استفاده کنید. در زمستان بوهای تند، بهتر و مطبوع‌تر است. مانند عطرهای زنانه‌ای که بوی بامبو می‌دهند یا عطرهایی که رایحه پرتقال، وانیل و گل کاکتوس دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چیز درباره زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 1,215
  • بازدید سال : 38,099
  • بازدید کلی : 379,581
  • کدهای اختصاصی